Cursul face parte din portofoliul unic de cursuri educaționale creat de Tommy Hilfiger, pornind de la convingerea comună că pentru a crea un viitor mai bun trebuie întâi să creăm cele mai bune versiuni ale noastre. 

Vrem nu doar să îi inspirăm, ci să le și oferim oportunitatea fanilor noștri să facă o diferență pozitivă în viața lor și a celorlalți”, a spus Tommy Hilfiger. „Crearea unor cursuri gratuite și esențiale, prin intermediul platformei FutureLearn este o modalitate prin care îi echipăm pentru a face acest lucru. Aceste cursuri online, orientate spre o tematică socială, abordează subiecte care nu sunt întotdeauna acoperite în școli, dar sunt atât de importante astăzi. Pentru a merge mai departe împreună (moving forward together), cu toții trebuie să aflăm mai multe despre noi înșine, despre comunitățile noastre și despre planetă, și exact asta ne învață cursurile noastre.”

Cursurile deja disponibile gratuit ca urmare a parteneriatului între Tommy Hilfiger & Future Learn sunt: Explorarea neutralității corpului și provocarea stereotipurilor imaginii corporale cu actrița, podcaster-ul, modelul, scriitoarea și activistă pentru pozitivitatea corpului, Jameela Jamil; Explorarea vieții sustenabile și a iubirii cu artista multi-gen și activista pentru sustenabilitate, Mogli & Explorarea intersecționalității și a ceea ce te face unic cu DJ-ul, cântăreț, compozitor, interpret și activist Kiddy Smile.

Aceste cursuri, cu durată scurtă, sunt un mix între storytelling, interacțiune prin dialog, dezvoltarea de noi cunoștințe sociale și de mediu și celebrarea progresului. Cursurile sunt gratuite, fiecare durează patru ore și vor putea fi vizualizate pe termen nelimitat pe FutureLearn.com pe dispozitive mobile, tablete și computer.

Pornind de la misiunea generală de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger de a crea modă prin care „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă”, noile cursuri FutureLearn au fost concepute într-o manieră prin care să ofere susținere celor care adesea nu sunt reprezentați corespunzător în industria fashion.

Suntem încântați să anunțăm parteneriatul nostru cu emblematicul brand, Tommy Hilfiger”, a declarat Justin Cooke, Chief Content and Partnerships Officer la FutureLearn.

„La FutureLearn, misiunea noastră este de a transforma accesul la educație, motiv pentru care suntem deosebit de mândri să colaborăm cu Tommy Hilfiger, oferind astfel acces gratuit la un nou set de cursuri pe teme sociale, care sunt din ce în ce mai importante. De la sustenabilitate la neutralitatea corpului, construirea unei comunități, comunitatea și activismul LGBTQIA + plus multe altele, sperăm că prin mix-ul de voci care se vor face auzite în aceste conversații, milioanele de studenți care accesează platforma vor interacționa pozitiv și cu o finalizare prin aceste noi perspective care vor fi abodate.”

Acest parteneriat întregește Campania Primăvara 2021 Tommy Hilfiger construită în jurul temei ”Moving Forward Together”. În distribuția campaniei se regăsesc figuri din zona activiștilor și a celor care susțin cauze sociale, toți luptând pentru o societate unde „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă”. Prin intermediul campaniei, fiecare persoană își împărtășește poveștile și călătoriile activiste din dorința de a inspira fanii să creeze împreună un viitor mai bun. Colecția este disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER  începând cu luna februarie 2021.