Ideea este ca materialul antiderapant ar trebui sa fie de doua feluri: solutie sau amestec de nisip+sare.

Ei bine, la noi amestecul de nisip cu sare este un fel de pietris mai fin, la care se adauga si niste sare, si drept urmare capotele noastre de la masini sunt ciupite, si parbrizele ciobite, fisurate si crapate.

Ei bine, exista o solutie de reparatie. Am experimentat-o prima data acum multi ani, cand aveam o Alfa Romeo 147 (strasnica masina: frumoasa la exterior, superba la interior, tot timpul stricata si la interior si la exterior).

Am ajuns sa repet procedura pentru ca in iarna asta mi-am luat doua pietricele in parbriz, m-am captusit cu doua “rani”.

“Ranile” parbrizului sunt de doua feluri: rotunde sau pe lung.

Alea rotunde sunt niste “cicatrici” ale primului strat de geam (parbrizul are doua, cu o folie intre ele). O sa vedeti cum arata genul asta de cicatrici rotunde in pozele de mai jos.

Ranile pe lung sunt tot crapaturi ale primului strat, numai ca au o forma lunguiata, ca o paranteza sau alta forma geometrica, alta decat cercul.

Amandoua ciobiturile de acest gen “infloresc”, se transforma – mai devreme sau mai tarziu – in crapaturile alea lungi, de la un capat la celalalt al parbrizului. Si-asa mergem si dam banii pe parbrizuri noi. Diferenta este ca ciobiturile “pe rotund” infloresc mai greu decat cele “pe lung”.

Totusi, cum se repara crapaturile parbrizului? Exista o metoda sa repari crapaturile din parbriz?

CITESTE AICI CONTINUAREA