Pana astazi, englezii au tinut interiorul lui McLaren P1 in bezna. La propriu, pentru ca totul era ascuns de geamurile fumurii ale masinii. Au dezvaluit insa un interior inspirat din motorsport, minimalist si orientat in jurul soferului. Iti apare in toata splendoarea din momentul in care deschizi usile tip fluture. Totul e agresiv inauntru si nu vezi altceva in afara de piele si fibra de carbon.

McLaren P1 interior

Consola centrala contine selectorii setarilor pentru cutia de viteze, suspensie si controlul tractiunii, precum si cei pentru clima. Si cam atat. Dar, ca si in cazul McLaren 12C, majoritatea setarilor sistemului infotainment vor putea fi modificate de pe un touchscreen amplasat central. Tot de aici poate fi accesat si sistemul de navigatie.

Cum spuneam in urma cu cateva zile, bordul digital arata numai informatiile esentiale: viteza, indicator de turatie si treapta in care te afli. In functie de modul in care se afla P1, display-ul se poate schimba. Si cel mai bine arata in modul Race, unde informatiile sunt oferite in stilul Formula 1.

McLaren P1 interior

Desi interiorul e minimalist, ai destul spatiu, iar parbrizul imens mareste vizibilitatea. L asta contribuie si plafonul transparent, care lasa sa intre mai multa lumina la interior. Cum spuneam, McLaren P1 este cu totul orientat spre sofer, simplu si functional. Aceleasi calitati se regasesc si la interior, unde nu vei fi asaltat de o gramada de butoane inutile.

CITESTE SI: McLaren P1 e gata sa rupa asfaltul!

Cu toata economia de “material” de la interior, englezii au reusit sa reduca semnificativ greutatea. De exemplu, simplul fapt ca fibra de carbon nu are aplicat un strat suplimentar de rasina, a redus masa masinii cu aproape jumatate de kilogram.

McLaren P1 interior

CITESTE SI: McLaren aniverseaza 50 de ani cu un clip senzational!

In aceeasi idee de reducere a greutatii, McLaren P1 nu are antifonare la interior, iar covorasele super usoare sunt disponibile doar optional. Chiar si scaunele sunt facute din fibra de carbon si cantaresc doar 10,5 kilograme. Iar inaltimea scaunului va fi reglata de McLaren pentru fiecare client in parte. Singura setare disponibila va fi cea pentru gradul de inclinare, 28 de grade sau 32, daca ai nevoie de spatiu pentru casca de protectie.