BMW avea nevoie de o imbunatatire la capitolul decapotabile sportive. De aceea a luat nastere  Zagato.

"Micutul" vine sa revigoreze putin clasa decapotabilelor in general, dar aduce si un plus de imagine companiei BMW care in ultima perioda s-a lasat asteptata cu un model destinat oamenilor cu bani care prefera un roadster pentru a ajunge la birou.

Primul lucru care iti atrage atentia este categoric grila frontala, care si in acest caz ramane neschimbata, dar ce aduce nou Zagato este in primul rand linia farurilor care a suferit modificari profunde. De asemenea garda a fost coborata putin mai mult la sol, iar jentile standard au fost marite.

In total prima impresie este aceea ca ai in fata o masina agresiva gata sa manance asfaltul din fata ei.

Legatura dintre partea frontala si cea din spate se face printr-o grila de aerisire pozitionata pe aripa care se continua pe portiera si mai departe spre spate. Aici BMW a optat pentru linii drepte, in contrast cu restul masinii, decizie care ii ofera un aer ultra-sportiv micutului Zagato.

Interiorul se pastreaza intr-un "ton" obisnuit pentru BMW, iar asa cum era de asteptat, se poate opta pentru mai multe variante de culoare a pielii. Varianta standard aduce o combinatie dintre gri si caramiziu.