La doar două zile după ce a lansat melodia „Pas cu pas”, Andra a ajuns pe locul 2 în trending, iar clipul piesei a depășit 1 milion de vizualizări pe YouTube.

Melodia a fost lansată chiar în ziua de naștere a soțului său, Cătălin Măruță, iar Andra le transmite celor care o urmăresc în mediul online și îi ascultă muzica faptul că piesa are  semnificații profunde: induce atmosfera ideală și pentru Ziua Îndrăgostiților și Dragobete, care se apropie cu pași repezi, dar și pentru fiecare zi din viața noastră, atâta timp cât iubirea face parte din ea.

„Ne îndrăgostim pas cu pas, apropiindu-ne de o persoană, acordându-i încrederea noastră, construind amintiri împreună. Pe măsură ce ne deschidem sufletul, devenim vulnerabili, dar nu ne pierdem echilibrul pentru că ne susține persoana iubită, pașii noștri sunt sincronizați. Piesa este o dedicație pentru toate cuplurile care nu uită să se privească tandru, să se țină de mână, să își declare dragostea chiar și după multe clipe împreună”, a spus Andra, care face parte din juriul „Românii au talent”, emisiune care va începe în curând la PRO TV.

Pe primul loc în trending, la momentul redactării acestei știri, se află Cabron, care a lansat alături de Theo Rose, o altă vedetă PRO TV (prezentatoare a show-ului „SuperStar România”), melodia „Fructul interzis”.

Iar cea de-a treia treaptă a podiumului în trending este ocupată de Carla's Dreams (jurat la SuperStar România), cu melodia „Victima”.

În momentul de față, cele trei melodii care ocupă primele trei poziții pe YouTube au împreună peste 7 milioane de vizualizări.