i-a supărat pe bărbaţii brazilieni, aceştia considerând că respectivul demers este un semn de discriminare faţă de bărbaţii cu păr pe piept.

Consiliul Naţional Brazilian care reglementează publicitatea a demarat, marţi, o anchetă în acest sens.

În jur de 15 plângeri au fost depuse împotriva respectivei campanii publicitare pentru Gillette, deoarece aceasta a fost considerată discriminatorie la adresa bărbaţilor cu păr pe piept.

Psy

 

Psy, care a electrizat planeta în 2012 cu hitul său "Gagnam Style", a apărut în respectiva reclamă care a făcut parte din campania "Vreau să te văd epilat". Pe afişul acestei campanii se vedea un piept epilat de bărbat. Pe pieptul bărbatului respectiv apăreau şi urme de ruj.

Potrivit unui studiu la care a făcut referire compania de lame de ras, "opt femei din zece cred că un bărbat fără păr pe piept este mai atrăgător".

De asemenea, compania Gillette a precizat că respectiva campanie a rulat doar în perioada "nebună" a Carnavalului de la Rio şi nu a avut nicio intenţie de a jigni consumatorii.