Când începe, mai exact, Black Friday 2018 la eMAG?

Comparativ cu alte magazine online, care dau startul campaniei la ora 00:01, în noaptea dintre joi și vineri (16 noiembrie 2018 este data cea mai probabilă, urmând a fi anunțată oficial), în cazul eMAG acesta este ora la care magazinul se închide, pe prima pagină fiind afișată pisica neagră. Cu alte cuvinte, în această clipă nu mai poți da comenzi, vizualiza produse, cauta în site șamd.

Campania propriu-zisă începe vineri dimineața (oricând între intervalul 7:00 – 10:00). Ora exactă nu e încă oficială, fiind o supriză și pentru vizitatorii site-ului. De asemenea, campania începe aproape simultan pe site și în aplicația de telefon eMAG, deci pentru a nu pierde cele mai bune oferte va trebui să stai cu mouse-ul pe butonul de refresh pe măsură ce eMAG se apropie de ora începerii campaniei.

Produse-surpriză la reducere

Cu o săptămână înainte de acest eveniment, retailerul anunță o serie de produse-surpriză. Astfel, la eMAG poți găsi în acest an reduceri la bilete pentru concertele Metallica, dar și pentru Electric Castle, reduceri la ceasuri și bijuterii de lux, reduceri la diverse branduri auto & moto (Honda, Skoda, Aprilia, BMW - i8, în premieră la vânzare de Black Friday la eMAG), bilete la evenimente sportive (Formula 1, finala Champions League, dar și tenis, la turneele WTA), aproape 19.000 de nopți de cazare (sub formă de diverse pachete turistice, croaziere, excursii de lux), reduceri la abonamente de telefonie mobilă (Smart Black și Super Black de la Vodafone), diverse servicii medicale și tot felul de alte experiențe inedite (închiriere/vizitare de conace, escape rooms șamd).La aceste produse-surpriză se vor adăuga și altele în zilele următoare, anunță reprezentanții eMAG.

Lista produselor care vor avea reduceri

De asemenea, retailerul a anunțat și lista produselor care vor avea reduceri: 300.000 de produse pentru casă și grădină, 300.000 de jocuri și jucării, 235.000 de produse din categoria fashion (categoria cu cea mai mare creștere de la an la an), 15.000 de mașini de spălat, 20.000 de PC-uri, 50.000 de televizoare, 76.000 de smartphone-uri, 21.000 de frigidere, 165.000 de electrocasnice, 100.000 de parfumuri și cosmetice, 190.000 de anvelope, 30.000 de articole și echipamente sportive.

Reducerile eMAG în cifre

eMAG mai anunță că anul acesta au fost investiți 2,5 milioane de euro în hosting, cloud și servere. De asemenea, vor exista 3 milioane de produse la promoție, cu 50% peste anul trecut. Vei putea găsi la eMAG peste 1.000 de branduri, iar suma totală a reducerilor pentru acest an e de 220 de milioane de lei. În plus, anul acesta la Black Friday-ul eMAG participă peste 6.000 de selleri din marketplace.

De asemenea, așteptările de livrare a tuturor comenzilor sunt de până în 29 noiembrie. În ceea ce privește modalitatea de plată, trebuie să știi că va exista posibilitatea de a cumpăra în rate, cei care optează pentru cardul eMAG – Raiffesien putând achita contravaloarea produselor în 60 de rate fără dobândă.

Pentru ediția din 2018 au fost extinse și modalitățile de a intra în posesia produselor. Astfel, de acum cumpărătorii au la dispoziție opțiunea de a ridica produsul dintr-unul dintre cele 15 showroom-uri și peste 600 de oficii poștale cu care eMAG colaborează. În cazul ridicării direct din showroom, cumpărătorii vor fi anunțați prin SMS în privința datei și a intervalului orar în care trebuie să se prezinte la ghișeu pentru a evita cozile.

Cum a fost Black Friday-ul eMAG din 2017

eMAG a mai anunțat recent că prețul produselor reduse anul trecut a fost cu 10% mai mic decât cel mai mic preț al competiției din ziua respectivă. Astfel, în total au fost reduse 2 milioane de produse, care au fost cumpărate de 12.000 de clienți. Dintre aceștia, 51% au declarat că intenționează să cumpere ceva de Black Friday și în acest an, față de doar 16% în 2012.

Happy shopping!