Incepand cu luna martie, Playboy va renunta la nuditatea frontala totala care a fost nucleul identitatii brandului inca de la inceputul din 1953, avand-o in centru pe Marilyn Monroe si multe alte femei devenite cunoscute in urma aparitiilor in revista.

Asa cum Playboy a anuntat in luna octombrie, Playboy va schimba strategia. Cei de la Playboy le-au trimis celor de la CNN o copie a editiei in care este schimbat design-ul.

Concluzia: vor exista in continuare femei dezbracate in noua versiune a revistei. Insa acestea sunt pozate strategic astfel incat sa fie ascunsa nuditatea.

In prima editie apare stra-stranepoata lui Ernest Hemingway, Dree. Un alt aspect important este ca fotografiile femeilor care apar in revista nu sunt retusate digital.

Tranzitia catre un produs mai bland este o parte a strategiei de a atrage o audienta mai tanar, spune Cory Jones, chief content officer: "In urma cu un an si jumatate cand am relansat site-ul fara nuditate, traficul a crescut cu 400%. Varsta medie a vizitatorilor a scazut de la 47 de ani la 30. A aratat cum brandul poate rezona in continuare".