CME se alătură altor companii cunoscute, precum Fremantle, ITV și Sky, recunoscând astfel că dorința sa de a fi cel mai bun producător de conținut, din Europa Centrală și de Est, nu trebuie să aibă un impact negativ asupra mediului. 

“Fiind pe primul loc în clasamentul producătorilor de conținut TV și VOD, din Europa Centrală și de Est, suntem conștienți de capacitatea noastră de a inspira publicul și de a promova un comportament sustenabil. Susținem principiile albert și intenționăm să implementăm un set de măsuri în CME, care ne va permite să reducem și să măsurăm corect impactul carbonului. Conținutul nostru de top trebuie să aibă o amprentă pozitivă asupra mediului”, a declarat Didier Stoessel, CEO CME Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia. 

“Suntem extrem de încântați de faptul că CME s-a alăturat ca membru internațional. Suntem conștienți de rolul pe care-l joacă CME în țările din Europa Centrală și de Est, și suntem convinși că sunt un adevărat lider în industria în care activează. Sperăm ca măsurile luate de CME să fie o sursă de inspirație pentru alte organizații locale și ca acestea să implementeze măsuri în favoarea protejării mediului atât în fața camerelor de filmat cât și în spatele acestora”, a declarant Roser Canela-Mas, manager international albert. 

TV Nova, unul dintre cele cinci posturi de televiziune din portofoliul CME a început deja să implementeze principiile promovate de albert în activitățile sale zilnice. A contribuit la publicarea primului manual despre Green Filming în Republica Cehă și încearcă să promoveze un comportament sustenabil atât pe set, dar și prin mesajele transmise. Pot fi menționate episoade din MasterChef care ne arată principiile de eliminare ale deșeurilor în procesarea alimentelor, evitând astfel, pe cât posibil, prezentarea sticlelor de plastic în emisiune și prin introducerea unui moment reprezentativ în una dintre emisiunile sale de top, în care niște copii participă la cursuri despre ecologie pentru a învăța care este impactul acțiunilor lor asupra mediului. 

Grupul PPF, proprietarul CME, are obiective similare în ceea ce privește protejarea mediului și sprijină implicarea CME în albert. Încă de la achiziția CME, cu un an în urmă, acesta continuă să fie implicat în proiectele sale sociale, de mediu și guvernanță corporativă, și va sprijini în viitor astfel de parteneriate.

Despre CME

CME își desfășoară activitatea în Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia și Bulgaria fiind una dintre companiile de top din media și divertisment din Europa Centrală și de Est. CME are 30 de canale de televiziune, atât gratuite cât și plătite, și atinge un public de 45 de milioane de persoane. Pentru mai multe informații vizitați: www.cetv-net.com

Despre albert 

albert este autoritatea industriei de televiziune și film în protecția mediului. Fondată în 2011, sprijină industria în a elimina impactul asupra mediului precum și pentru a dezvolta conținut care este compatibil cu un climat sustenabil. 

albert este un proiect BAFTA, susținut de producătorii de conținut și finanțat de industrie, ceea ce înseamnă că toate activitățile noastre au cele mai mici prețuri pentru organizații și zero costuri pentru persoanele fizice. 

Prin evenimente, sisteme online și cursuri, prin sfaturi practice, albert sprijină toți profesioniștii din industrie să identifice și să acționeze pentru a avea acțiuni efective pentru protejarea mediului. Puteți găsi mai multe informații aici: www.wearealbert.org.www.wearealbert.org.http://www.wearealbert.org.

Pentru informații suplimentare: Pavlina Rieselova [email protected]